فرصت های فروش

sale opportunities

این مطلب را به اشتراک بگذارید

فرصت‌های فروش:

در فرایند فروش ، فرصت‌های فروش جانشینی منطقی برای سر نخ های فروش هستند. به همین خاطر کاربر می تواند از طریق سرنخ‌های فروش ،فرصت فروش ایجاد نماید و تمامی اطلاعات موجود در رکورد سرنخ فروش را به فرصت فروش جدید انتقال دهد. به این ترتیب بااستفاده از سی آر ام نیماد میتوانید تاریخچه کاملی از لحظه ورود یک سرنخ تا مرحله پایانی فروش که می‌تواند برنده یا بازنده باشد را در اختیار داشته باشید.

یک کاربر همچنین می‌تواند مستقیماً اقدام به ایجاد فرصت فروش جدید نماید. درواقع هر فرصت فروش یک فرصت تجاری اولیه برای تجارت با مشتریان بالقوه فعلی بوده و بخش فروش انتظار دارد که در آینده‌ای نزدیک با این مشتری بالقوه به مذاکره بپردازد.

اگر بخواهیم تعریف ساده‌تری از فرصت‌های فروش داشته باشیم ، مشتریانی که خیلی احتمال دارد محصول شمارا بخرند می‌توانند به‌عنوان فرصت نامیده شوند.

به‌طورکلی فرصت‌های فروش با داشتن ساختاری متفاوت همانند سرنخ‌های فروش عمل می‌کند. کاربران می‌بایست تمامی داده‌ها را برای انجام عملیات خود وارد، اسناد مرتبط با  معاملات احتمالی را ذخیره ، پیش فاکتور را صادر و به انجام ادامه مراحل بپردازند. درواقع هدف این است داده‌های موجود در یک فرصت فروش ، حاوی تمامی اطلاعات متعلق به یک کسب‌وکار بخصوص باشد.

advanced divider

جهت دریافت آخرین مقالات آموزشی، اخبار و جشنواره ها در خبرنامه ما عضو شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نگاهی به این مطالب هم بیاندازید، شاید برایتان مفید واقع شد...

این مطلب را به اشتراک بگذارید

"*" indicates required fields

ارسال لیست کامل امکانات و تعرفه به واتساپ و تلگرام شما