سرنخ های فروش

sale clues

این مطلب را به اشتراک بگذارید

سرنخ‌های فروش:

سرنخ‌های فروش نخستین مرحله‌ی پی‌ریزی ارتباط با مشتری و احتمالاً بهترین زمان برای واردکردن اطلاعات مشتریان در سیستم می‌باشند. هر سازمانی  می‌تواند از طریق فعالیت‌های بازاریابی مانند نمایشگاه‌های تجاری ، تبلیغات یا روابط عمومی بالا به سرنخ‌های فروش خود دست‌یابید. به‌عبارتی‌دیگر سرنخ‌ها لیستی از مشتریان احتمالی شما در آینده می‌باشند که با انجام فرآیندهای بازاریابی مناسب می‌توانید آن‌ها را به فرصت‌های فروش تبدیل کنید.سرنخ‌ها به شما کمک می‌کنند تا بدانید تمرکز خود را کجا قرار دهید تا به فروش نزدیک شوید. در این مرحله کاربر نمی‌داند که آیا این رکورد به فرصت تجاری تبدیل خواهد شد یا خیر.

متأسفانه اغلب اوقات سرنخ‌های فروش منجر به فرصت تجاری نمی‌شوند . به همین منظور سی آر ام نیماد  با بکار گیری عملکردی متفاوت برای سرنخ‌های فروش در مقایسه با سایر مخاطبین ثبت شده در سیستم ، به این مسئله می‌پردازد. منطقی است که از سرنخ‌های فروش بی‌فایده‌ای که به‌نوعی سربار سیستم هستند اجتناب شود. پس با در نظر گرفتن این موضوع دیگر نیازی به لینک کردن سرنخ‌های فروش به سازمان یا مخاطب وجود نخواهد داشت.

با ایجاد یک سرنخ فروش به اطلاعاتی از قبیل : اطلاعات تماس شخص یا سازمان،توضیحات مربوط به سر نخ، برآورد ارزش یک سرنخ فروش ویژه برای شرکت کاربر دست می‌یابید.

این داده‌ها به‌عنوان اطلاعات مهم در شروع فرآیند بازاریابی و فروش در نرم‌افزار ذخیره می‌گردند.

 

advanced divider

جهت دریافت آخرین مقالات آموزشی، اخبار و جشنواره ها در خبرنامه ما عضو شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نگاهی به این مطالب هم بیاندازید، شاید برایتان مفید واقع شد...

این مطلب را به اشتراک بگذارید

"*" indicates required fields

ارسال لیست کامل امکانات و تعرفه به واتساپ و تلگرام شما