بازاریابی حمایت از مشتری

customer support

این مطلب را به اشتراک بگذارید

بازاریابی حمایت از مشتری:

شاید تصور کنید بازاریابی فقط در مرحله جذب مشتری است در حالیکه در دنیایی که رقابت تنها در یک کلیک کردن است، وفاداری مشتریان یک نوع جدید از بازاریابی به‌حساب می‌آید. هنگامی‌که نتایج مطالعات نشان  داد نگهداری یک مشتری جدید 6 یا 7 برابر هزینه بیشتری از حفظ یک مشتری قدیمی دارد،شرکت‌ها در رقابت برای داشتن خانواده‌ای از مشتریان وفادار  از یکدیگرسبقت گرفتند.

امروزه مشتریان به حجم نامحدودی از اطلاعات در مورد کسب‌وکار شما دسترسی دارند و تحقیقات نشان می‌دهد که آن‌ها به ملاقات با کمپانی‌هایی که سطح بالاتری دارندبیشتر تمایل دارند ،تا یک تجربه مشتری فوق‌العاده ایجاد کنند. زمانی که مشتریان احساس می‌کنند اهمیت بیشتری به آن‌ها داده می‌شود تمایل بیشتری به خرید دارند.

وفاداری مشتریان

پاداش خدمات عالی:

تحقیقات گسترده نشان می‌دهد که امروزه اولویت مشتریان ، در دریافت خدمات و سرویس عالی است.این تحقیقات نشان می‌دهد که از هر10 نفر 9 نفر تمایل دارند با شرکت‌هایی که خدمات عالی ارائه می‌دهند سروکار داشته باشند.

 از دید مشتریان، کسب‌وکارهای کوچک در ارائه خدمات عالی موفق‌ترند بنابراین، موفقیت کسب‌وکارهای کوچک بسیار وابسته به رضایت مشتری است.

یکی از راه‌هایی که صاحبان کسب‌وکارهای کوچک با کمپانی‌های بزرگ می‌توانند رقابت کنند همین خدمات‌رسانی به مشتریان و ایجاد مشتریان وفاداراست ،که نقطه قوت آن‌ها محسوب می‌شود.

هزینه بالای خدمات بد:

آمار مربوط به مصرف‌کنندگان نشان می‌دهد که 91 درصد از مشتریان اگر از برخورد اول خود راضی نباشند برای بار دوم سراغ شما نمی‌آیند و حتی زمانی که خدمات‌دهی به مشتریان قطع شود،دوسوم از مشتریان شما را ترک می‌کنند. مشتریان شما اگر کیفیت مطلوبی ازخدمات را دریافت نکنند به‌طورقطع به سمت شما بازنمی‌گردند. بنابراین تا قبل از اینکه دیر شود و مشتریان زیادی را از دست بدهید کیفیت خدمات‌دهی خود را بررسی کنید.

advanced divider

جهت دریافت آخرین مقالات آموزشی، اخبار و جشنواره ها در خبرنامه ما عضو شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نگاهی به این مطالب هم بیاندازید، شاید برایتان مفید واقع شد...

این مطلب را به اشتراک بگذارید

"*" indicates required fields

ارسال لیست کامل امکانات و تعرفه به واتساپ و تلگرام شما