پیامک‌ های شرکت‌های نرم‌افزاری CRM

این مطلب را به اشتراک بگذارید

با توجه به ارتباط زیاد کسب‌وکار ما با شرکت‌های ارائه‌دهنده نرم‌افزارهای CRM، معمولاً این شرکت‌ها تلفن همراه و ایمیل من و همکارانم را در نرم‌افزار CRM خودشان ثبت دارند و پیامک‌ها و ایمیل‌های تبلیغاتی‌شان، برای ما هم ارسال می‌شود. نکات مثبت و منفی زیر، حاصل تجربه این تعاملات هست:

 عدم سفارشی‌سازی:

✅    شاید پذیرفته باشد که یک کسب‌وکار دیگر برای شما پیامک عمومی بفرستد که نام و نام خانوادگی شما در آن درج نشده باشد ولی از یک شرکت نرم‌افزاری CRM پذیرفته نیست که شمارا “مشتری محترم” خطاب کند.

عدم بخش‌بندی مخاطبان:

✅   وقتی همه پیام‌ها برای همه مخاطبان ارسال می‌شود، بیانگر این است که شرکت فرستنده مفهوم بخش‌بندی بازار را متوجه نشده است و از استراتژی بخش‌بندی استفاده نمی‌کند.

 توجه به سوابق مذاکرات قبلی:

✅  بعضی از شرکت‌های نرم‌افزاری، مدتی بعد از مذاکره، پیامکی برای ارائه پیشنهاد ویژه در خصوص محصول یا خدمتی که مذاکره انجام داده‌اند، ارسال می‌کنند که این مسئله کمک فراوانی به تحریک تقاضا و یادآوری برند دارد.

 پیامک یا ایمیل قرار جلسات:

✅  ارسال پیامک یا ایمیل یادآوری جلسات تنظیم‌شده، حس خوبی به مخاطب می‌دهد، خصوصاً اگر آدرس و شماره تلفن شرکت هم در آن باشد.

 

با توجه به این‌که بخش عمده‌ای از مشترکین تلفن همراه، پیامک‌های تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند و اپراتورها هم تمایلی به ارائه خطوط White List به بخش خصوصی ندارند، به نظر می‌رسد شرکت‌ها باید روش جدیدی را جایگزین پنل پیامک کنند. پیشنهاد شما چیست؟

نوشته: مجید برقی

advanced divider

جهت دریافت آخرین مقالات آموزشی، اخبار و جشنواره ها در خبرنامه ما عضو شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نگاهی به این مطالب هم بیاندازید، شاید برایتان مفید واقع شد...

این مطلب را به اشتراک بگذارید

"*" indicates required fields

ارسال لیست کامل امکانات و تعرفه به واتساپ و تلگرام شما